۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۲

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره جنوبی؛

تیم والیبال دانشجویان مقابل روسیه شکست خورد/ مصاف با اوکراین

تیم والیبال دانشجویان مقابل روسیه شکست خورد/ مصاف با اوکراین

تیم والیبال دانشجویان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات دانشجویان جهان برابر روسیه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره جنوبی، تیم والیبال دانشجویان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال دانشجویان در سالن «یوئمجو» شهر گوانگجو به مصاف تیم والیبال روسیه رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود روسیه به اتمام رسید.

روسیه در ست اول کارش را قدرتمند شروع کرد و خیلی زود از ایران پیش افتاد. این تیم فاصله امتیازاتش را با ایران حفظ کرد تا بازی در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود روس‌ها تمام شود.

دانشجویان ایران در ست دوم از حریف پیش افتادند ولی در نهایت این روسیه بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد. در ست سوم هم دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند ولی در نهایت روسیه با برتری ۲۵ بر ۲۳ در این ست، موفق شد در این رقابت به پیروزی ۳ بر صفر دست یابد. 

سعید درخشنده ناظر بین المللی والیبال ایران هم در سالن حضور داشت و کار شاگردان پیمان اکبری را زیر نظر گرفته بود. حدود ۳۰۰ تماشاگر در سالن حضور داشتند و دو تیم را تشویق می‌کردند. بازیکنان تیم والیبال اوکراین و آمریکا هم از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

ملی پوشان کشورمان پیش از این کانادا، سوئیس و تایلند را به ترتیب با نتایج ۳ بر صفر، ۳ بر یک و ۳ بر ۲ شکست داده بودند.

به این ترتیب تیم ایران با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و روز پنجشنبه به مصاف تیم اوکراین خواهد رفت. تیم روسیه هم حریف لیتوانی در این مرحله شد.

کد خبر 2853981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha